Κυριακή, 14 Απριλίου 2013

Ανέκδοτα....




Συσκευασίες προφυλακτικών... 
Ο πατέρας με τον γιο πηγαίνουν μαζί στο φαρμακείο και επί τη ευκαιρία ο πατέρας του δείχνει τις συσκευασίες των προφυλακτικών...
-Αυτά είναι λοιπόν τα προφυλακτικά που σου έλεγα, του λέει... Θυμάσαι τη συζήτησή μας, ε, Γιωργάκη;
-Ναι, μπαμπά, θυμάμαι... Αλλά δε μου είπες, εδώ γιατί γράφει 3;
-Γιατί αυτή είναι η συσκευασία των μαθητών της τρίτης λυκείου: ένα για την Παρασκευή, ένα για το Σάββατο και ένα για την Κυριακή.
-Και αυτά που γράφουν 6;
-Αυτά είναι για τους φοιτητές: δύο για την Παρασκευή, δύο για το Σάββατο και δύο για την Κυριακή.
-Και αυτά που γράφουν 12;
-Αυτά παιδί μου είναι για τους παντρεμένους: ένα τον Γενάρη, ένα τον Φλεβάρη, ένα τον Μάρτη...

Ολυμπιακά προφυλακτικά!

Τρέχει χαρούμενος ο άνδρας να ανακοινώσει στη γυναίκα του τα… νέα:
– Χαρίκλεια τα έμαθες; Βγήκαν… ολυμπιακά προφυλακτικά!
– Καλά Κώστα μου, σοβαρά μιλάς; Και τι το ιδιαίτερο έχουν δηλαδή;
– Είναι σαν τα μετάλλια, Χαρίκλεια, βγαίνουν σε χρυσό, ασημένιο και χάλκινο.
– Αλήθεια; Πήρες Κώστα μου εσύ; Πήρες;
– Εμ, βέβαια Χαρίκλεια, έτσι θα σ’ άφηνα; Πάμε γρήγορα να το «δοκιμάσουμε».
– Και ποιο από τα τρία πήρες καλέ μου;
– Μα ποιο άλλο; Το χρυσό βέβαια!
– Ουφ… χάθηκε βρε αγάπη μου να πάρεις το ασημένιο, μήπως και τελειώσεις κι εσύ μια φορά… δεύτερος;

Στο φαρμακείο…..

 Ένας νεαρός μπαίνει σ’ ένα φαρμακείο και ζητά προφυλακτικά.
Ποια συσκευασία θέλετε; ρωτάει ο φαρμακοποιός. Έχουμε με τρία, έξι εννιά και δώδεκα.
-Να σας πω, λέει ο νεαρός. Απόψε έχω ραντεβού με μια πανέμορφη και φοβερά «καυτή» κοπέλα. Θα φάμε με τους γονείς της και μετά θα βγούμε βόλτα. Έχω το προαίσθημα πως απόψε θα το «κάνουμε»!
Και είμαι σίγουρος πως αν αρχίσουμε, δε θα θέλει να σταματήσουμε. Γι αυτό, δώσε μου τη δωδεκάδα.
Το βράδυ έρχεται, ο νεαρός πηγαίνει στο σπίτι της κοπέλας και κάθονται στο τραπέζι οικογενειακώς για το δείπνο. Ο νεαρός παρακαλεί να πει αυτός την προσευχή και όλοι συμφωνούν. Αρχίζει να μουρμουρίζει την προσευχή και συνεχίζει έτσι για πέντε λεπτά. Η κοπέλα σκύβει προς το μέρος του και του ψιθυρίζει:
-Δεν μου είχες πει πως είσαι τόσο θρήσκος.
-Κι εσύ δεν μου είπες πως ο πατέρας σου είναι φαρμακοποιός!

Επιγραφές σε κουτιά προφυλακτικών:

Small: Μόνο αυτό είναι;;!
Medium: Βγαίνει και σε πιο μεγάλο...
Large: Βγαίνει και σε άσπρο...

Σακούλα θέλετε; 


Πάει λοιπόν ένας τύπος στο φαρμακείο της γειτονιάς ........
Πελάτης:  - Θα ήθελα 3 κουτιά προφυλακτικά...
Φαρμακοποιός:  - Θέλετε και σακούλα;
Πελάτης:  - Οχι μωρέ εντάξει....ψιλοβλέπεται .....
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου